^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Kedves Szülők!

Tájékoztatjuk az 1. osztályos szülőket, hogy a tankönyveket a tanévnyitó istentisztelet után vehetik át, és szülői értekezletet szeptember 4-én (hétfőn) 16.30-kor tartjuk.

Tisztelettel:

Kelemen Zoltánné és Kovács László

Tájékoztatjuk továbbá a 2.-8. osztályos szülőket, hogy a tankönyveket az első tanítási napon kapják meg a diákok.

Kedves Szülők!

Tájékoztatom Önöket a tanévkezdéssel kapcsolatos időpontokról.

Tanévnyitó istentisztelet: 2017. augusztus 31. 17 óra

Első tanítási nap: 2017. szeptember 1.

Szabó Szilárd igazgató

Élménybeszámoló a „Ne szívd meg!” pályázaton nyert osztálykirándulásról

2017. június 23. (Péntek)

A "Ne szívd meg!" pályázaton nyert kirándulást már mindenki izgatottan várta. Sajnos az egész osztály nem tudott részt venni a kiránduláson, így kilencen indultunk el tizenegy órakor. Háromnegyed tizenegykor már a csomagokat pakoltuk az iskolabusz hátuljába. Miután mindenki elfoglalta a helyét elindultunk kirándulásunk első úti célja felé, a Gaja - völgyi tájcentrumba. A túra előtt mindenki összeszedte a legszükségesebb dolgait, ezután nekivágtunk.

A fás, síkabb vidéket kis idő múlva, meredek, sziklás magaslatok váltották fel, amik egy hűvös vizű patakkal együtt szinte végig elkísértek minket utunk során. A legtöbben megpróbáltunk felmászni az apró kavicsokkal teli, meredek sziklapartokra.

A keskeny, sekély vizű folyócska fölött néhol fatörzsek, kövek és apró ágak vezettek át a másik oldalra. Pár helyen megálltunk képeket készíteni és pihenni egy kicsit. Folytattuk utunkat az Alba Regia Forrás felé, ahol mindenki megtölthette az üvegét, friss ivóvízzel. Az eső lába igencsak lógott, ezért sajnos kevés időt tölthettünk a forrásnál. Utunk következő állomása lett volna a pihenőhely, ahonnan autókba ülve mentünk volna tovább, ám egy kis tévedés miatt a túránkat meghosszabbítottuk pár km-rel. Ezt senki nem bánta, hisz azért a látványért akár a dupláját legyalogoltuk volna. A magasságnak köszönhetően beláttuk az egész környéket, a közeli városokat és szántóföldeket. Túránk végén megálltunk a pisztrángozónál, ahol többen körbejárták a tavat, míg mások szusszantak egyet.

Bővebben...

Nyári ügyelet

Tisztelt Szülők!

Iskolánkban 2017. július 12 – 2017. augusztus 20. között minden szerdán 9 – 12 óráig tartunk ügyeletet.

Egész nyáron hívható telefonszám: 06-30-473-57-57

Email-en is kereshetnek minket: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tisztelettel: a Tinódi Lantos Sebestyén Református Iskola vezetősége

Német testvériskolánkban koncerteztünk

Május 11-én Táskai Valéria igazgatóhelyettes, Poórné Perédi Krisztina, Demény István rézfúvós tanszakvezető, és Nagy Béla presbiter vezetésével mentek diákjaink a Passau melletti Vilshofen városában található testvériskolánk meghívására koncertet adni.